Рубрика: Հունիսյան ճամբար, Նախագծեր

Երևան քաղաքի արձաններն ու քանդակները

Նախագծի ժամկետը՝ շուրջտարյա 

Մասնակիցներ՝ 4֊րդ դասարանի սովորողներ

Համագործակցային նախագիծ Հեղինե Խալաթյան

Նպատակը՝ ուսումնասիրել Երևան քաղաքի մի շարք արձանների և քանդակների պատմությունը, քայլարշավներ ձեռնարկել երևանյան արձանների և քանդակների հետքերով, տեղում ուսումնասիրել արձանները և քանդակները, որպես ճարտարապետական-մշակութային արժեքներ։

Ներկայացպել դիտարկումները օտար լեզվով: Շարադրել միտքը և վերարտադրել տեսածը անգլերեն լեզվով:

Խնդիրները՝ Երանում ծնվում և ապրում են արձաններ ու քանդակներ, որոնց կողքով ամեն օր անտերբեր անցնում ենք, և չգիտենք, թե ինչ պատմություն ունեն։ Մի մասն էլ՝ «թաքնված» քաղաքի այգիներում ու բակերում, լռում են իրենց գոյության մասին։

Նախագծի միջոցով վեր ենք հանում արձան֊քանդակների ստեղծման պատմությունը, բացահայտում են «թաքնված» արձան-քանդակները։
Միևնույն ժամանակ առաջ ենք բերում մեկ այլ խնդիր՝ մենք ենք մեր մշակույթի կրողը և փոխանցողը: Մեդիահարթակում Սեբաստացին հնարավորություն ունի տարածել հայ մշակույթը օտարալեզու ընթերցողին:

Ընթացք/Քայլեր

  • Սովորողները երևանյան արձան-քանդակների մասին փնտրում և հավաքում են տեղեկություններ համացանցից։ 
  • Քայլարշավների իրականացում արձան-քանդակների հետքերով։
  • Ուսումնասիրության արդյունքների ամփոփում պատումների, նկարաշարերի, տեսանյութերի տեսքով։
  • Արձան-քանդակների լուսանկարների ցուցահանդես։

Արդյունք

Նախագծի արդյունքներն ամփոփվում են սովորողների բլոգներում՝ պատումների, տեսանյութերի, նկարաշարերի տեսքով, դրանք հրապարակվում են Հյուսիսային դպրոցի ենթակայքում, գլխավոր կայքում։

Անհրաժեշտ գրականություն

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s